Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом голови
Красноградського районного суду Харківської області
№ 02-02/3 від 10.01. 2017 р.
__________ П.І.Гусар
Положення
про комісію з питань роботи із службовою інформацією у
Красноградському районному суді
Харківської області
1.Загальні положення
1.1 Положення про комісію з питань роботи із службовою інформацією у Красноградському районному суді Харківської області (далі –Положення), розроблено на виконання Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 736 та встановлює єдині засади діяльності, завдання, обсяг обов’язків та основні вимоги щодо їх виконання,
1.2. Діяльність комісії з питань роботи із службовою інформацією Красноградського районного суду Харківської області здійснюється відповідно до Конституції України, законів України "Про судоустрій і статус суддів", Закону України «Про доступ до публічної інформації», Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 736, інших нормативно-правових актів України, наказів і розпоряджень голови суду, керівника апарату суду та цього Положення.
1.3 До складу комісії з питань роботи із службовою інформацією включаються працівники структурних підрозділів установи, в яких створюється службова інформація, а також структурного підрозділу з діловодства або документаційного забезпечення, підрозділу з питань запитів на інформацію або працівники, відповідальні за виконання відповідних функцій в установі.
До складу комісій, утворених за напрямами діяльності установи, включаються кваліфіковані працівники з відповідних напрямів діяльності.
2.1 складення на підставі пропозицій структурних підрозділів установи та з урахуванням вимог законодавства переліку відомостей, що становлять службову інформацію (далі - перелік відомостей), і подання його на затвердження голові суду;
2.2 перегляд документів з грифом “Для службового користування” з метою його підтвердження або скасування;
2.3 розгляд документів з грифом “Для службового користування” на предмет встановлення в них відомостей, що містять відкриту інформацію, яка може бути використана під час опрацювання запитів на публічну інформацію;
2.4 розслідування на підставі рішення голови суду фактів втрати документів з грифом “Для службового користування” та розголошення службової інформації;
2.5 розгляд питання щодо присвоєння грифу “Для службового користування” документам, що містять службову інформацію, яка не передбачена переліком відомостей, за поданням осіб, які підписують такий документ;
2.6 вивчення та проведення оцінки матеріалів, з якими планується ознайомити іноземців або які будуть їм передані.