А Н А Л І З
розгляду звернень громадян, що надійшли
до Красноградського районного суду
Харківської області
за 2021 рік
Основним законодавчим актом, який регулює відносини у сфері розгляду звернень громадян є Конституція України, а тому організація роботи зі зверненнями громадян у Красноградському районному суді організована відповідно до ст.40 Конституції України.
Окрім того робота зі звернення громадян у суді ведеться відповідно до вимог:
- Закону України «Про звернення громадян » від 02.10.1996 року, № 393/96-ВР (із змінами).
-
Указу Президента України «Про першочергові заходищодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права назвернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від02.2008 року №109/2008,
-
Інструкції з діловодства за зверненнями громадян ворганах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, напідприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності,в засобахмасової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від04.1997 року № 348 (зі змінами),
-
Класифікатору звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 858 від 24 вересня 2008 року.
та ін. нормативно-правовими актами.
Протягом 2021 року до Красноградського районного суду Харківської області надійшло три звернення:
-
06.01.2021 року надійшла заява від Подушкіна О.О. щодо відшкодування збитків, завданих внаслідок безпідставних репресій 1933 року. На дану заяву було надано повну відповідь та 11.01.2021 направлено на адресу Подушкіна О.О.
-
11.02.2021 року до суду надійшла заява від Черненка О.Г. про надання інформації по цивільним справам. 17.02.2021 було надано відповідь заявнику та направлено за його адресою.
-
27.09.2021 року надійшла скарга від Ляш О.С. щодо розгляду цивільної справи за позовом Красноградського ПТМ до Ляш І.М. про стягнення заборгованості. На скаргу 05.10.2021 року надано відповідь з усіма роз’ясненнями по справі, та направлено за адресою скаржника.
В Красноградському районному суді пріоритетними шляхами профілактики надходження скарг є : обговорення на оперативних нарадах стану організації роботи зі зверненнями громадян; особистий прийом громадян головою суду, керівником апарату суду; розміщено для огляду та використання необхідні для громадян довідкові матеріали, що знаходяться у приміщенні суду та на офіційному сайті суду (зразки заяв, розрахункові рахунки по сплаті судового збору, штрафів, графіки роботи суду та прийому громадян, правила поведінки в приміщенні суду та ін ).
Окрім того з працівниками апарату суду періодично проводяться заняття по вивченню Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України та діючого законодавства, один раз на квартал здійснюється перевірка передачі справ до канцелярії суду відповідно до встановлених строків, з метою попередження пропущення строків предявлення рішень до виконання.
Підсумовуючи вищенаведене, слід зазначити, що Красноградським районним судом Харківської області приділяється належна увага своєчасному, якісному і об’єктивному розгляду звернень громадян в строки та в порядку, передбаченому Законом України «Про звернення громадян».
Голова Красноградського
районного суду Павло ГУСАР